یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیر هم استانی رئیس پایانه های نفتی ایران شد  

مدیر هم استانی رئیس  پایانه های نفتی ایران شد   
با حکم معاون وزیر نفت مدیر هم استانی به عنوان رئیس پایانه‌های نفتی کشور منصوب شد. به گزارش افتونیوز، علی کاردر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی عباس اسدروز را به عنوان رئیس پایانه‌های نفتی کشور منصوب کرد. اسدروز، تحصیلکرده مقطع کارشناسی ارشد مهندسی ابزار دقیق است که در سابقه علمی خود تدریس در دانشگاه و نگارش مقاله های علمی را ثبت کرده و در کارنامه فعالیت های عملیاتی خود در بخش ابزار دقیق تجربه هایی مستمر از کارشناسی تا ریاست را عهده دار بوده است. وی همچنین ریاست حراست پایانه های نفتی ایران را در پرونده کاری خود دارد. شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال ۱۳۷۸ از دارایی‌های بخش ذخیره‌سازی، بارگیری و صادرات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تأسیس شد. این شرکت هم‌اکنون با دارا بودن ۸۸ شرکت صادراتی زیر مجموعه،بزرگترین شرکت صادرات نفت و گاز ایران می‌باشد.این شرکت همچنین مسئولیت صادرات گاز از میدان پارس جنوبی را بر عهده دارد.شرکت پایانه‌های نفتی دارای ۴ یدک‌کش می‌باشد.همچنین بندر طاهری در ۳۵ کیلومتری عسلویه از جانب شرکت ملی گاز ایران به‌طور اختصاصی به این شرکت واگذار شده‌است.  
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 علی لاهوتی 1397/8/9 9:47:28

    انتصاب شایسته دوست برادر گرامی جناب دکتر اسدروز را بعنوان رییس پایانه های نفتی کشور تبریک عرض میکنم

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1397/8/8 19:30:4

    جناب آقای اسدروزانتخاب شما مایه افتخار است امیدوارم موفق باشی دستینه

    پاسخ
  • 3 فتحی زاده ازکهگیلویه 1397/8/8 18:37:47

    جناب آقای اسدروز انتخاب شایسته وجنابعالی رابه سمت ریس پایانه های نفتی کشور تبریک وآرزوی موفقیت برای شما ازخداوند منان خواستارم 

    پاسخ
  • 4 آرام 1397/8/8 11:13:31

    برادر ارجمند جناب آقای دکتر اسدروز انتصاب آنجناب را به ریاست پایانه های نفتی کشور تبریک عرض نموده و مایه خرسندی هم استانیها و همشهریان گردید. بی شک این مسئولیت خطیر در سایه تلاش ها و اهتمام در انجام وظایف، پاکدستی، سلامت نفس و خدمت به میهن و کشور آن برادر عزیز حاصل گردیده است. امید آنکه در سایه توجهات خداوند بزرگ و در ذیل پرچم حضرت ولی عصر بیش از پیش موفق و سربلند باشید. آرام.

    پاسخ
  • 5 سید علی رضوی جو 1397/8/8 7:57:28

    انتصاب مهندس اسدروز را به این سمت تبریک عرض نموده وبرای ایشان توفیق روز افزون طالبم درود بر ایشان

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها